top of page
  • תמונת הסופר/תkeren bader

הפקת סרטוני הדרכה

כדאיות הפקת סרטוני הדרכה

בעשור השני של שנות האלפיים, יותר ויותר גופים, חברות וארגונים בוחרים להמיר את ספרוני ההדרכה בהפקת סרטוני הדרכה עם חברת בראדר הפקות. בחירה זו מעניקה להם מספר יתרונות מהותיים ותורמת לקידום החברה ולהשגת יעדיה.

מעבר מחוברת מודפסת לסרטון

בעשורים הקודמים, כל שירות או מוצר חדש של חברה סופקו בליווי חוברת הדרכה מודפסת, אך כיום המצב שונה לחלוטין ויותר חברות פונות אלינו להפקת סרטון הדרכה. העדפת סרטונים על פני חוברות הדרכה נובעת ממספר סיבות עיקריות.

ראשית, הפקת סרטון חסכונית יותר מהפקת חוברת, הדפסתה והפצתה. בנוסף, העברת מסרים והדרכות באופן ויזואלי הרבה יותר מובנת, מהירה ויעילה מאלו של מילים מודפסות. כך למשל, מוצר או שירות המורכב ממספר שלבים יותר פשוט להבין על ידי סרטון הדגמה מאשר על ידי הוראות כתובות.

ייעודם של סרטוני הדרכה

אנו מפיקים סרטוני הדרכה למגוון צרכים של לקוחות ממגזרים וענפים שונים במשק. כפי שכבר הוזכר, סרטונים אלו משמשים כלי הדרכה יעיל עבור מוצרים ושירותים חדשים. כמו כן, סרטוני הדרכה יכולים לשמש לצרכי פנים של הארגון, למשל עבור קודי אתיקה או עבור נוהלי עבודה ובטיחות. בהתאם לייעודו של הסרטון נדאג לספק את כל צרכי ההפקה הנחוצים לרבות צילומים ועריכה.

להפקת סרטון הדרכה

להפקת סרטון הדרכה מקצועי ויעיל, ולקבלת פרטים ומידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם בראדר הפקות במייל Media@brader.co.il או בטלפון 052-8700972.

צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הפקת סרט מוצר

המקום הנכון להפקת סרט מוצר עם חברת בראדר תזכו בהפקת סרט מוצר מקצועית ויעילה עבור מגוון יעדים ומתוך התאמה מלאה לקהל היעד ואמצעי המדיה הדיגיטאלית. אנו יוצרים סרטוני מוצר ברמה הגבוהה ביותר של הפקה, צילום

סרטון ויראלי ברשת

להציג סרטון ויראלי ברשת מכירים את הסרטונים שאתם אוהבים ומייד שולחים גם לחברים? רוצים סרטון ויראלי כזה עבור העסק שלכם? חברת בראדר הפקות מתחמה בהפקתם של סרטונים ויראלים מוצלחים שהגיעו למקומות בולטים ברש

הפקת סרטון תדמית

מקצועניים בהפקת סרטוני תדמית רוצים להפיק סרט תדמית מקצועי ואיכותי? כדאי שתכירו את חברת בראדר הפקות המתמחה בהפקות של מגוון סוגי סרטים, לרבות הפקת סרטון תדמית במחיר כדאי, בכל קנה מידה של מורכבות וגודל פ

bottom of page