top of page
  • תמונת הסופר/תkeren bader

עריכת סרט חתונה

עריכת סרט חתונה, יום הולדת ומגוון אירועים אחרים

רוצים לשמח את יקירכם באירוע הקרוב עם מתנה אישית, מקורית ומרגשת? אנו חברה צעירה ותוססת המתמחה בעריכת סרטונים מקוריים, איכותיים ומרגשים לאירועים פרטיים. בין אם מדובר בעריכת סרט חתונה, עריכת סרטון לבר או בת מצווה, עריכת סרטון ליום הולדת או לכל אירוע אחר – לחברת בראדר הפקות יש את כל הידע והכלים בכדי לספק לכם מענה מושלם.

עריכת סרטון מתנה לפני ואחרי האירוע

עימנו תקבלו שירותי עריכת סרטונים לאירועים מקצועיים ואיכותיים, המוצעים כשירות מקדים לסרטון שיוצג באירוע עצמו, או כשירות לאחר האירוע המלכד את כל הצילומים שבוצעו לכדי סרטון מזכרת ייחודי. בכל מקרה, מדובר בהליך עריכה מקצועי המותאם אישית לכל לקוח בתכניו וסגנונו, ואשר בסיומו תזכו בסרטון מתנה אישי וייחודי עבור האנשים שיקרים ללבכם.

רעיונות לעריכת סרטונים לאירועים

אנו נשמח לערוך את סרטון האירוע הבא שלכם בהתאם לכל קונספט ורעיון שיש לכם. ואם אין לכם רעיון, יש לנו מלאי בלתי נדלה של רעיונות מקוריים עבור סרטונים לאירועים פרטיים. כך למשל, נוכל לערוך את הסרטון כקליפ של שיר אהוב, סרטון פרודי משעשע עד דמעות, סרטון חיים שכאלה, או בשילוב טקסטים ותמונות משעשעות.

לעריכת סרטון לאירועים

מקורי ומרגש, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם בראדר הפקות במייל Media@brader.co.il או בטלפון 052-8700972.





9 צפיות0 תגובות
bottom of page