top of page
  • תמונת הסופר/תkeren bader

צילום סרטי תדמית

על צילום סרטי תדמית

עם חברת בראדר הפקות תזכו להליך הפקה מקצועי של סרט תדמית, הכולל גם את צילומי הסרטון. לחברתנו יש את כל הכלים והידע על מנת לספק את צרכי הצילום של סרטי תדמית לרבות צילומי סטילס ווידאו, צילומי אולפן, צילומי שטח וצילום עם מדגימים ו/או שחקנים. כל זאת באיכות הגבוהה ביותר ומתוך התאמה להגדרת קונספט ותסריט נבחר.

אפשרויות שונות לצילום של סרטי תדמית

יש לנו את כל האמצעים לצלם סרטוני תדמית מקצועיים מסוגים שונים, לרבות:

צילומי HD היי דפינישיין – מספקים הקרנת סרטון באיכות גבוהה ביותר עם גודל פריים של 16:9 המאפשר צילום חד ומדויק של הרבה מאוד פריטים. בנוסף, אנו משתמשים בשיטות שונות של HD שכל אחת מעניקה לסרט התדמית איכות שונה, כדוגמת חזות דרמטית קולנועית, חזות חיונית או חזות ריאליסטית.צילומי אולפן – עם כל הציוד הנחוץ, לרבות מצלמות, תאורה, מסך ירוק ועוד.צילומי שטח – בלוקיישנים שונים בהתאם לצרכי הלקוח ודרישות התסריט. צילום סרטי תדמית עם שחקנים- צילומים מצוינים להעברת מסרי תדמית באופן מעניין, אטרקטיבי ומקצועי.צילומים אישיים – בהם מנהלי או עובדי העסק פונים באופן ישיר אל קהל היעד שלהם.

לצילום סרטי תדמית

לצילום סרטי תדמית מקצועיים בשיטות שונות, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם בראדר הפקות במייל Media@brader.co.il או בטלפון 052-8700972.



צפייה 10 תגובות
bottom of page